Friday, June 11, 2010

c u d ipt

fuh, agak gle jgak la ble dok matrik nie, tapi, ape la nak wat, dah rezeki kat cni jek, kne la study tol2(hehehe, nampak sangat dlu xpnah study tol2) huhuhu, mg tol2 rugi lak ble xblaja tol2 dlu, salah niat, hehehe, blaja tok jawab pekse jek, gle tol, stat2 aku dapat sains fizikal( mean aku kne study fizik kat cnie, gle xgle kan????) huhuhu tapi pastuh aku dapat gak la sain hayat pas aku mohon blek, huhuhu, tapi api gak ble aku dapat study bio, dalam kepale otak aku, aku target 1 jek, DOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
walaupon agak gle aim aku, tapi aku tw aku leh capai, maner la tw kan aku kua sbg pakar jantung terbaek kat dunia nie, hehehe(cta2 nak besa jek) biala aku nakk besakan cita2 aku ke x, yang penting mak ngan apak aku epi nengok aku pakai stereoskop kat keliling leher aku, bukan sebagai pesakit lagi tapi sebagai doktor pakar yang sedang bertugas,haha, impian nak best jek kan??? (eh, nape aku banyak komen diri sendiri??? biarlah........)
ah mimpi ko mmg banyak gile syafiq , haha, skarang idop ko dah berubah, ko skarang kene jadik budak diploma UiTM PERLIS, gile jauh dr umah kot, haha, aku br la nak pasang impian nak jd doktor, tetibe jadik mimpi, pk nak la, sume cucu wak samari dapat jadi doktor, xsampai la, ad 2 rang bakal bergelar guru, aku?? ntahla, tengok la, nanti kalau dapat msok chemical engineering, same ngan kawan matrik aku dulu, (wahaha, nak gak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!),
dah masok sem 2 alhamdulillah walau xdapat dekan pada sem 1(yang mana aku kecewa kat diri sndiri sbb xblaja btol2, tapi ape nak buat, tuh la, orang soh blaja fizik kat matrik xnak, kan dah kene, hahha) kredit kpade kawan aku ayeen, yang bg nota fizik matrik kat aku, xbanyak membantu, at least aku bleh la perform kat exam, hahaha, slack aku xjawab test 3 jek, mmg gile lah,
hehe, skarang banyak keje kat persatuan n kelab, so aku kne bg blek komitmen aku kat study, yep, caiyok2, syafiq, gambatte kate orang jepon, (wah, nak gak ko sakap jepon ek??? padahal xreti) haha, xpe2, yang penting kite blaja, banyak gile masaalah kat cinie, besela, dah dok kat dunia sebenar mmg la banyak masaalah, beselah tuh, hahaha

1 comment:

HR said...

chaiyok2!! (org korea pon nk ckp jgak. ) :D